آموزش استفاده از الگو آماده یاس سپید آموزش خیاطی، فروش الگو و کتاب خیاطی | simakade

آموزش استفاده از الگو آماده یاس سپید آموزش خیاطی، فروش الگو و کتاب خیاطی | simakade

البته نباید همیشه فقط برای خودتان لباس بدوزید، بلکه باید با سایر اندام ها نیز آشنا شوید و نکات مربوط به هر ایراد اندامی را یاد بگیرید. هر چه تلاشتان بیشتر باشد، پیشرفتتان نیز سریع تر خواهد بود. برای یادگیری خیاطی می توانید از سی دی های آموزشی نیز استفاده کنید، اما این نکته را در نظر داشته باشید که سی دی، جای آموزش حضوری را نمی گیرد و بیشتر برای کسانی مناسب است که دوره خیاطی را گذرانده اند و می خواهند ریزه کاری ها را بیشتر بیاموزند. به طور کلی برای هر الگوی آماده یک جدول سایز طراحی شده است. به همین دلیل باید قبل از خرید به دقت اطلاعات سایز الگوها را بخوانید.

  • با استفاده از الگوی آماده عیب یابی شده و سایز بندی شده شما راحت، بی درد سر و سریع خیاطی کنید تازه نتیجه نهایی هم بهتر میشه.
  • با درنظرداشتن اندازه شانه‌ها، خط عمود بر اندازه قدی لباس را روی کاغذ الگو رسم کنید تا خط شانه‌تان مشخص شود.
  • تا با خیال راحت و بدون نگرانی، لباس هایی خوش استایل و  بدون ایراد اندامی تولید کنید.
  • در این مطب، انواع الگوی خیاطی و هر آنچه باید در مورد الگوی خیاطی بدانید را برایتان خواهیم گفت.
  • حالا سراغ تهیه الگو با لباس‌های حاضری می‌رویم، یعنی خیاطی‌کردن از روی لباسی که در دست دارید و از آن خوشتان می‌آید.

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم. سلام دوستان سال نو رو به شما همراهان عزیز الگو تبریک میگم و انشالله سالی سرشار از موفقیت براتون باشه…

الگو رگالی بالاتنه و آستین ترک 9 سایزی

شما حتما باید به بخش نظرات مشتریان و نمونه دوخت هنرجویان آن مجموعخ مراجعه کنید و بعد باخیال راحت به آنها اعتماد کنید یا پک کامل الگوی خیاطی نکنید. اگر گام‌های خیاطی‌کردن را یاد بگیرید، مسیر چندان سخت و پیچیده نخواهد بود. خیاطی از کارهای لذت‌بخشی است که بعد از یادگیری نکات نیاز به تمرکز و صبر دارد. شما صبر و دقت لازم برای این کار را دارید؟ از تجربه‌تان در دوخت‌ودوز برای ما و مخاطبان بگویید. بنابراین هنگام انتخاب سایز الگو، فراموش کنید که چه سایزی از لباس آماده را می پوشید. چیزی که شما واقعاً می خواهید هنگام خرید الگو به آن توجه کنید اندازه‌های سینه، دور کمر و باسن است.

دیدگاهی در مورد “الگو خیاطی”

اگر به دنبال خرید الگو برای خیاطی هستید باید قبل از خرید حتما به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. چرخ ها انواع و اقسام مختلفی دارند، از جمله چرخ های خانگی، صنعتی، مسافرتی، میان دوز و سردوز. چرخ های مسافرتی، بسیار کوچک هستند و معمولاً فقط یک ردیف دوخت می زنند. شما می توانید آن را همراه با ۲ یا ۳ رنگ نخ به مسافرت یا قرارهای مهم ببرید. با استفاده از الگوی آماده عیب یابی شده و سایز بندی شده شما راحت، بی درد سر و سریع خیاطی کنید تازه نتیجه نهایی هم بهتر میشه.

چگونه از الگوی خیاطی استفاده کنیم؟

دقیق ‌ترین روش برای اینکه بدانیم چقدر پارچه نیاز داریم این است که الگوها را اندازه گیری کنیم. با اندازه‌ گیری کلی الگو و در نظر داشتنِ قطعه‌ های تکرار شونده، می ‌توانید پارچۀ مورد نیازتان را به طور دقیق اندازه‌ گیری کنید. هیچ اشکالی ندارد موقع دوخت، پارچه اضافه بیاورید، چرا که می ‌توانید از باقیماندۀ پارچه‌ تان در موارد دیگر استفاده کنید؛ اما اگر موقع دوخت، پارچه ‌تان کم بیاید، لباستان ناقص خواهد بود یا به عبارت دیگر، لباسی وجود نخواهد داشت!